بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل

افزایش فروش

توسعه 90%
بهینه سازی 80%
سرمایه گذاری 70%
کمک مالی 65%

CRO یا همان بهینه سازی نرخ تبدیل شامل فعالیت هایی است که با متقاعد کردن کاربران سایت برای انجام کاری؛ منجر به بهبود نرخ تبدیل می شود. این کار شامل اقدامات خاصی مانند خرید یک محصول؛ دانلود یک فایل پی دی اف یا عضویت در خبرنامه است. به زبان ساده تر یعنی اینکه بتوانید با انجام بهینه سازی هایی بر روی سایتتان؛ کاربران را به انجام اهداف خود ترغیب و متقاعد سازید.

“هر چه بیشتر بازاریابی خود را بهینه کنید، نرخ تبدیل بیشتری خواهید داشت.”

برنامه ریزی و استراتژی

اگر مشتریان درباره برند شما احساس ناامنی کنند، صرفنظر از اینکه چقدر موارد انگیزشی در سایت وجود داشته باشد و چقدر موانع خرید کم باشد؛ اقدام به خرید نمی کنند.

بسیاری از موارد میزان اعتماد مشتری به سایت را کم می کند؛ از رنگ طراحی صفحه اصلی سایت گرفته تا درگاه بانکی پرداختی که استفاده می کنید.

برخی استراتژی های بازاریابی همراه با سایه های بی اعتمادی و شک هستند. به عنوان مثال تبلیغات پاپ آپ در صفحات سایت برای عضویت در خبرنامه باعث می شود تا اطلاعات کاربران را بدست بیاورید اما از طرفی کاربران نگران دریافت ایمیل های اسپم و یا سرقت اطلاعات هستندبه علاوه آنها آزاردهنده است.