شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

تولید محتوای متنی 99%
تولید محتوای تصویری 80%
تولید ویدئو و موشن گرافی 70%
پادکست و آموزش های صوتی 65%

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و اینترنت همگانی اهمیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی صدچندان شده است. گرایش شتابان مخاطبان به محتوای صوتی، تصویری و به ویژه عکس در قیاس با محتوای متنی، نشان از تغییر شدید ذائقه ی مصرف مخاطبان دارد. سبقت سریع اینستاگرام در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی  گواه این موضوع است.

با تولید محتوای مناسب برای هر شبکه اجتماعی و انتشار آن می توانید بازدید یا ترافیک سایت خود را افزایش دهید و این منجر به بهبود رتبه شما در نتایج جستجو گوگل می شود. با کمک شبکه های اجتماعی که به سوشیال مدیا معروفند می توانید ازنظرات مشتریان راجع به محصولات و خدمات خود مطلع شوید و آنها را بهبود ببخشید.بدون فعالیت منظم ، تولید محتوای جذاب و شناخت از مخاطبان هر یک از پشتیبانی شبکه های اجتماعی کارکرد این ابزارهای تا حد قابل توجهی کم اثر خواهد شد، شما پیوسته با انتشار مطالب ، انتخاب هشتگ های موثر و دعوت از مخاطبان، افراد جدیدی را جذب می نمایید.این مهم صرفا با فعالیت های تخصصی ، زمانبر و خلاقانه میسر است. شاید برون سپاری پشتیبانی شبکه های اجتماعی به شرکتهایی که تخصص هایی چون ، گرافیک و هشتگ گذاری را یکجا دارند.

برنامه ریزی و استراتژی

داشتن استراتژی در مدیریت شبکه های اجتماعی کلید اصلی موفقیت، بازدید و تعامل صفحات اجتماعی کسب و کارهاست. تعیین هدف، زمان بندی، نوع محتوا و شیوه نظم پست ها در شبکه های اجتماعی باید به گونه ای تنظیم شده باشد که از خط مشی مشخصی پیروی کند و با برنامه ریزی پیش برود. در این صورت مخاطب به صورت ناخودآگاه به صفحه اجتماعی شما متعهد می شود و منتظر قدم های بعدی تان است.