آکادمی دیجیتال مارکتینگ

شاخص های کلیدی عملکرد بازاریابی ایمیل (KPI)

شاخص های کلیدی عملکرد بازاریابی ایمیل (KPI)

آیا تا کنون کمپین ایمیل مارکتینگ راه اندازی نموده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است؛

7 راهکار ساده برای بهبود نرخ باز شدن ایمیل

7 راهکار ساده برای بهبود نرخ باز شدن ایمیل

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چند درصد از کاربرانتان

اشتباهات رایج در تفسیر نرخ تبدیل

اشتباهات رایج در تفسیر نرخ تبدیل

در مقاله ی بهینه سازی نرخ تبدیل درباره اهمیت نرخ تبدیل و مراحل آن پرداختیم

آموزش میل چیمپ ، از ساخت اکانت تا گزارش گیری کمپین

آموزش میل چیمپ ، از ساخت اکانت تا گزارش گیری کمپین

میل چیمپ یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی است که شما را قادر می سازد یک کمپین

راهکارهای 100 درصد عملی بهینه سازی نرخ تبدیل

راهکارهای 100 درصد عملی بهینه سازی نرخ تبدیل

اگر ترافیک وب سایت شما بسیار بالاست اما هیچ لید (lead) یا مشتری بالفعلی دریافت

جذب مشتری راغب (Lead Generation)

جذب مشتری راغب (Lead Generation)

جذب مشتری راغب فرآیند ترغیب مشتری به محصولات و خدمات و در نهایت خرید آنهاست.

قیف فروش (sale Funnel) چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش (sale Funnel) چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست؟ قیف فروش یک مدل بصری و در حقیقت پروسه ای است که